"If it bleeds, it means we can kill it"

Det är alltid bra att öppna med ett citat från Schwarzenegger, såklart!

 Men jag undrar verkligen. Jag tänker så min hjärna nästan exploderar. Nej, deklart jag inte gör, men jag tänker en hel del ändå. Hur gör jag? Kan andra hjälpa mig? Är detta en uppgift som jag är utvald att utföra?

"THE RING WAS ENTRUSTED TO ME, SAM!"

Nej, deklart inte ^^ Men kul att se Frodo framför sig, när han är sådär smutsig, arg och sårig.. på ett djupt sexigt vis *rawr*
  Anywho, läser Hur man botar en fanatiker av Amos Oz. Jag upptäckte att jag är en extremfanatiker i ett visst område *chuckles* Men det är nog de flesta, egentligen.

 Men whatever. Fanatiker eller ej, mitt mål är stämplat: Populärkulturen måste dö.

(och ni som faktiskt orkar läsa det obetydliga jag skriver, ta det med en nypa salt nu för kattsingen ^^)

Kommentarer
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Haha. Jag är fanatiker inom hårdrocken. En del skulle nog tycka att jag borde läsa den boken:P

2008-12-16 @ 15:26:11
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

men lätt! åh, nice :) har också en med come clarity ju!

2008-12-16 @ 15:50:09
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Majk

Jodu, Hårdrocksbloggaren, du borde läsa boken, för den är bra :) Fast den handlar nog inte om fanatism inom hårdrocken... Snarare handlar den om fantatism i stort, dock främst inom Israel-Palestina-konflikten :P

Peace

2008-12-17 @ 11:27:48
URL: http://donttouchmy.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Jaså! men fy vad nice att du gillar dem :D ska så köpa båda skivorna de kommer släppa.. kan inte vänta



håller med dig på alla punkter, bra beskrivet! dock vet jag inte vad bejeweled är ;D men ska så fan se dom live i februari.

2008-12-17 @ 17:24:15
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Maja

im lasse lindh ingår i den defenition av poplärkultur så kan du räkna med mig som din trogne sidekick

2008-12-17 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0