(Du ska då alltid förstöra)

Yoyo, såg Körslaget på teve igår (fredag) och ja, det var ju både bra och kul :P Det var nog enda gången jag inte hejade på Göteborg i en tävling, haha! Måste säga att jag bara kommer bry mig om Wells vinner, förlorar han så kommer jag snarka åt det programmet (igen).
 Robert Wells hår och mitt hår, vackert! Hapachi-indianer for life!

En sen, men inte mindre uppskattad, julklapp i år var två par Björn Borg-kallsingar!  Men vad nu? Har aldrig tittat närmre på ett par sånna underbrallor, och jag måste säga att.. jag är besviken. De beryktade kalsipperna var inte så vackra som folk påstått. Det ena paret var ganska fränt faktiskt, men ja. Det är ju bara vanliga kalsonger.

Jag ska döda dig tills du dör.

Peace V

Kommentarer
Postat av: maja

säg ett bra band på O, förutom Otep

2008-12-27 @ 19:30:25
Postat av: Hilma

Maja: Oasis

2009-01-16 @ 20:36:48
URL: http://hilmas.blogg.se/
Postat av: Hilma

Maja: Oasis

2009-01-16 @ 20:37:38
URL: http://hilmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0