Mr. Sexbomb

Då har min första fan-fråga kommit in!  Celebrate good times, come on!  Ganska komiskt, tycker jag ^^

Frågan ställdes av en viss Peaches och lyder: När känner jag mig som sexigast?

Kära läsare,
 jag känner mig som allra mest smexigast när jag är inoljad i majsolja, iförd mina grå/vit-rutiga pyjamasbrallor, samtiditgt som visar mina extremt snygga abs, biceps, vinden blåser genom mitt hår!

Go ahead, make a fanfic! :D

 Maja gissade ganska nära, när hon föreslog "När du gör fältstudier i biologi" vilket främst är ett internskämt ^^ och ja, ganska skoj. Fem poäng!

Peace ^^ 

Kommentarer
Postat av: Sowfeeah

Njaa du är faktiskt som sexigast när du ligger och snarkar ;)

eller när du kommer hem från jobbet och luktar jord och svett <3

2008-08-21 @ 16:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0