Back again!

Har varit iväg till Kalmar på brÖstkusten. Trevligt värre, en massa pals har man träffat, gött värre.

 När jag kom hem insåg jag hur mycket man borde hata Lilla Edet. Stället är ju för tusan fyllt till bredden med pundare och idioter! I want out, flytta annanstans!
   Men ja, inte innan jag flyttar ut själv, till ett eget plejs. Då blir det (förhoppningsvis) trevligare omgivning och lokalbefolkning. Bra städer att bo i? Själv vill man ju bo i antingen Götet, Trollhättan, Kungsbacka eller Kalmar. Sköna städer det där!
   Men aa, palla storstad ^^

Har funderat över band man vill se lajv, faktiskt.
   På topplistan har jag: In Flames, Disturbed, Iron Maiden (igen), Lillasyster och Avenged Sevenfold.
Lycklig nog så har jag biljetter till In Flames, och vill gärna se Sevenfold när de turnerar till våren! Hoppas att Lillasyster kör lite efter att de släppt sin skiva i höst 8)

Come on, it's on! (8)

Kommentarer
Postat av: Thea

gillr du lillasyster? det var värst. tycker att de är lite wannabe.



känner dock igen mig. vill också flytta! men du tror inte det kan vara så att du vill bo i de städer där du känner trevligt folk? jag känner mer för nåt nytt ställe som man ändå känner nån enstaka själ på.

2008-08-14 @ 19:35:09
Postat av: Maja

de hade vart gfeting om du flyttat till thn! synd bara att lägenheterna där är så fucking dyra

2008-08-14 @ 20:47:29
Postat av: Dina

kom snart tillbaka! :)

2008-08-14 @ 23:43:03
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: hemmagossen

"Avenged Sevenfold (igen)" borde det va, du har ju sett dem ;)

2008-08-15 @ 00:01:59
Postat av: Helena Waldenström

Det är skönt att bo hemma - faktiskt. Du får mat, tak över huvudet och dina kläder tvättade och strukna (tror jag iaf), utan att behöva tänka på utgifter överhuvudtaget. Det lär ta några år innan du har råd till att skaffa dig något eget, så tänk inte så mycket på det.

2008-08-15 @ 11:38:07
URL: http://metrobloggen.se/helenasofia
Postat av: amac

kungsbacka är en mycket bra stad:)

2008-08-15 @ 14:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0