Enth E Nd

Okej, jag ska vara ärlig nu.
 Den här bloggen var väldigt tråkig att skriva i! Så det måste varit bland det tråkigaste i världen att läsa den ^^
  Jag tänkte att jag skulle kunna skriva tråkiga saker som jag gör i vardagen, men det har visat sig att jag inte klarar av detta :P Haha, det var ju bara blä ^^ Jag förstår verkligen inte folk som skriver ner alla småsaker de gör på sånna här bloggar :S gosh, måste ha tråkiga liv då.

 Med det här lilla projektet som jag kallade "Jag skiter i huvudströmmen" ville jag se om jag kunde skriva saker jag gör varje dag. Efter ett kort tag förstod jag att jag inte ens kunde göra det :P  Nu i efterhand har jag även förstått att jag inte har det så tråkigt att jag måste skriva ner allt tråkigt jag gör. Lite förvånande, särskilt för mig själv ^^  Menmen, ni som läser är nog värda en applåd i alla fall, kram på er

Och bara för att jag mer eller mindre lägger ner den här bloggen (alltså slutar nästan att skriva helt, kanske blir något mer tråkigt nån mer gång, men då är det för att jag själv vill skriva av mig allt tråkigt jag gör, trots allt) så betyder det inte att jag inte skiter i huvudströmmen!! :D

Trust me, I really do :)

Kommentarer
Postat av: anna

mm, palla läsa bloggar som: idag gjorde jag detta...osv...tycker snarare det är intressant med folk som skriver ner tankar åsikter m.m

2008-12-17 @ 18:07:48
URL: http://sowfeeah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0